Ush för mardrömmar :(

Jag har alltid haft ganska mycket mardrömmar, men nu den senaste tiden har dom blivit värre :(

Männsikors ansikte som typ deformeras och männsikor som dör mitt framför mig!

Saker som jag inte ens vill skriva här som skrämmer skiten ur mig.

Jag är ganska van vid typ skräckfilmer och så, men dessa sakerna skrämmer mig mer än något annat :(
Just för att det verkligen kan hända..

Många gånger jag vaknat upp och kommit på mig själv med och gråta i sömnen, eller grabbar tag i ngt som finns nära och vakna precis innan man ska släppa/kasta iväg de..



Finns de de några bot mot mardrömmar?


Idag blir de jobb till 20,10.
Sen blir det hem och mysa med baby och på Lördag ska jag till hästen och sen till garaget och hålla på med min bil :)
Weiii...



Ska se om jag inte kan få med min lilla älskling att ut ocvh gå med mig vid stranden med :)
Sen blir de nog lite filmmys med lite godis på lördag kväll ♥


Den 25 denna månaden har jag och Dennis varit tillsammans i 2 år och 5 månader :)
Kan ni fatta de?!
Det kan fan inte jag..
Hur snabbt har inte det gått liksom?
Tiden bara flyger iväg .
Känns mer eller mindre som att man inte hinner med allting man ska.. :/

Men åh vad jag avgudar min älskling
Vill inte vara en  en sekund utan dig Dennis !
Aldrig!!

Snart kommer våra ringar :D
Yähhjj!
Längtar så himla mycket!





I may be slow, but now I get...


End Of Story
Or is it?
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback