Schemat i Augusti?

Thina snabb kollade mitt schema i Augusti just för att hon fyller år snart och hon ville inte ha de på den dagen som hon egentligen fyller år just för att det är Karsefors festivalen den dagen och då kommer typ ingen komma :O
Dålig stil enligt mig och dissa sin polares födelsedag för en bonne festival :P
Men det är min åsikt..

Anyway så jobbar jag den 1,3,6,7,13,14,
Sen inget mer...
Hur lönt är de på en skala?
Ska anmäla mig som frivllig att hoppa in när någon blir sjuk eller vill vara ledig
FAN har man jobb ska man fan i mig jobba och inte slappa hemma, då blir man ju galen i huvudet :p
Sover hela dagen, sen slöar man igenom hela dagen och tycker allting är super tråkigt :/
Sen till sist börjar man städa i ren mani :S


DONT wanna go there!




Funderar starkt på om jag ska ta en Twilight maraton dag någon gång nästa vecka, jobbar ju hela helgen sen är jag ledig mån,tis,onsdag..

Jag menar vad ska jag göra medans alla andra jobbar? :(




Eller kanske kolla klart på Dh avsnitten jag ALDRIG får kolla på för Dennis ;)
Sötnows! <3


Jag har kommit på en sak
Som har fått mig att tänka framåt
Jag har kommit på hur mycket jag älskar Dennis
Och jag vågar inte ens tänka tanken på hur jag ska klara mig utan honom !
Och hur glad jag är att vi faktiskt hittade varandra till sist <3
Vad hade hänt om jag inte träffat Dennis?
Vill inte ens veta!


Så Dennis Leandersson min älskade underbara älskling
Du är mitt hjärta
Utan dig lever inte jag
Du är luften jag andas och du förgyller alltid min dag
När jag ser dig lyfter du upp hela min själ till en nivå jag inte trodde fanns

Du och jag förevigt <3


Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback