Godmorgon gott folk :D

Åh vad härligt med en flugfri sovmorgon :D
Jag var smart igår, enligt mig..
hehe satte upp en tun gardin för hela fönstret med inga flugor kunde komma in !
Yäähj för mig !

Så det blev en härlig lång sovmorgon, kändes som att jag behövde de..


Igår åkte vi och badade allihopa :)
Jag Dennis Nico Thina, Jenni Pica och Eva ..
Årets första dopp!
Emot min vilja :P
Dennis PUTTADE i mig, ja är lite av en badkruka det första doppet, så dennis hottade i mig.
Jenni slängde i Pica
Nico slängde i mig ,
Ja alla slängde i alla ;)

Fy fan vad skönt det var!
Neo stört dök ner från bryggan med huvudet före xD
Så jävla kul de såg ut, sen blir han så exhaltrerad när han ska leka så han snurrar runt och steppar och så, trampade utanför bryggan och PLUMS ner i vattnet, både jag och Neo fick panik och försökte komma upp på bryggan och jag som höll i pinnen skulle lyfta upp honom till bryggan, han ba :
Åhhh PINNE!
Så tog han den sen simmade han lugnt iväg xD

Rolig hund!!

Kurry gjorde precis samma sak förutom att hon verkligen fick panik!!
Hon ville ut till Thina som plaskade runt i vattnet och hon hoppade ioch försvann, sen kom hon upp och alltså inte för och vara sån men jag skrattade faktiskt till för  hon plaskade för glatta livet, såg lite roligt ut faktiskt, men lyfte i alla fall upp henne och hämtade selen så jag fick gå på brygg kanten med henne och så fick dom andra hålla i henne,, hon var som en liten apa på thina i vattnet ;)
Hade hon kunnat prata hade man hört henne JAG DÖÖÖÖR!!

Men det var roligt, varmt och skönt i vattnetm dagen var ju olidlig!
Klibbigt värre!
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback