Torsdag och några barn blev lyckliga :)

När Nico och jag körde hem från hishult så höllt jag på och köra över en hund som sprang mitt på vägen :0
En typiskt jakthundras.
Basset tror jag den heter..
Fick plockat in den i bilen, kollade runt om någon kanske visste vems det var men alla jobbade antagligen för det var inte en jävel som öppnade...
Långt om länge så förstod jag att detta kommer ta evigheter.
Så satte mig i bilen och försökte ringa 11414 så dom kunde komma och hämta hundstackaren.
Fick nog ringa upp en 6 gånger innan någon jävel kunde ta tatueringsnumret i örat!
SJUKT IRRITERANDE!
Fick iaf numret till någon som bodde i närheten av där jag plockade upp den och ringde ..
En liten kille som svarade och när jag frågade om dom hade en basset som dom saknade så blev han överlycklig :)
Så körde och lämnade den till dom :)
En god gärning här i livet
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback