♥My Love




Mitt Hjärta ligger och sover och jag har tråkigt.
Mitt Ph hade försvunnit :(
Så ska se om jag kan hitta Windows 7 skivan så jag kan plocka de från thinas dator :0
Vad ska jag annars sysselsätta mig med? (:


Saknar att ha internet!
Man har känt sig så fruktansvärt handikappad :0


Men om 2 veckor får vi de!
Ska ladda hem sjukt mycket musik!


Och nu har jag sparat ihop så pass mycket pengar att jag kan fortsätta bygga på min bil :)
Weiii ♥

Var i garaget och fixade mina dörrsidor till V40:in :)
HAHA kul och göra något som ingen annan har.
Och min bil kommer bli unik inuti det vill jag lova :P

Mitt underbara Hjärta förrförra sommaren på stranden , Älskar dig så sjukt mycket!!


Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Anonym

Ska bli spännande och se hur din bil ser ut när den är färdig =)

2011-01-08 @ 00:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback