♥ Måndag igen, hela dagen!

Åh i veckan händer en del :)
Onsdag ska jag ner till min bror med Mamma och sanera hans lägenhet.
Tydligen hade katterna ringorm :s USH!
Någon hudbakteri som var ganska smittosam.
Han hade dragit hem de från utlandet när han vart ute och rest.
Så nu är katterna behandlade och symptomfria och hela hans lägenhet ska städas från golv till tak.
VARENDA LITEN CENTIMETER!
Sååååååå kul :p
Not..
dock har jag sagt till honom att jag SKA bada Bubbelbad innan jag åker hem
Tänker ju inte åka hem smutsig ;)


HAHA sen på Torsdag Fredag har jag hästarna själv :)
För min chef ska till Stockholm.
Samma nästa helg har jag oxå dom själv för då ska hon till Oslo och sälja en häst :)
Massa joobbb för mig :D


Ehm, vi ska fixa vidare på min bil i helgen :)
Slipa inredning mm
Ser bara framemot hela jobbet med med inredning... :p
Eller inte..
Kommer dock bli ett bra resultat.. Hoppas jag ;)
Jävla slip med och slipa, men nästa år blir det Elmia :D
Wohooooo...
Håll tummarna för att vi blir färdiga...
Jag vet lååång tid kvar :P

V40:ins inredning är snart färdig, efter många ändringar xD
Jag har besluts ångest OKEJ!?

Jag har en låååååååååååååååång lista i mitt huvud som jag rabblar upp på att grejjer jag vill ha till min nya bil :)
Dock glömmer jag lite såna smådetaljer ibland.
Allting får fan inte plats alltså!
Kanske dags och skriva ner allt på ett papper :P


Nu blir det faktiskt mys, godis och film för mig  :)
Med Dennis hjärtat
Åh Älskar Dig så mycket baby du anar inte!!
♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥



Sa ju att jag skulle lägga upp trailern på Easy A som jag såg här om dagen :)

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback