Jaha? Varför i hela jävla helvete kan jag ...

Jaha? Varför i hela jävla helvete kan jag bara inte få sova vidare för?? Pussade Dennis hejdå innan han stack till jobbet och sen kunde jag inte somna om. Så det blev att lägga sig i sängen och kolla på S.W.A.T istället :d Igår kom vi en bit på vägen på att plocka ut motorn på min nya bil. Vill bara komma igång nu, det enda som hindrar en är att man inte har ett jobb och en rejäl inkomst.. :( Kommer ta ett tag att få ihop den men dock köper jag så mycket som möjligt varje månad av det jag kan spara ihop, dock går hyra,mat och hästen före bilen. Men hell yeah vad den kommer bli fet. Och jag bara längtar tills den blir klar! Dennis ska plocka fram lite färgprover från jobbet på lacken jag ska ha.. :) kan inte riktigt bestämma mig. Men ja jag har planer i huvudet. BIG PLANS<3 nä nu ska jag fortsätta kolla på film . Tjingeling<3

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback