Jaha då sammanfattar vi nyårsafton. Klart ...

Jaha då sammanfattar vi nyårsafton. Klart bästa outfiten sen julafton.. Kände mig riktigt fin för en gångsskull :$ med min vita påsklänning :) mycket folk, som jag sa god cider:p dock blev det LITE för mycket för min del. Pinsamt. Så medans alla andra kollade på alla sprängande raketer så låg jag och tittade på min egna spya i en blå spann,medans Dennis min underbara pojkvän satt och höll mitt hår,torkade bort mitt utsmetade smink och försökte lugna ner mig och säga att han älskar mig i alla fall<3 helt sanslöst! Systemets 7%ig cider är inget att leka med! Jag råder er att dricka dom med måtta :s men efter att ha kommit på att "jag tror jag spytt färdigt nu" så smällde det fortfarande ute och jag var envist bestämd att jag inte skulle missa alla fyrverkerier så vinglade jag fram till sovrumsfönstret och tro de eller ej jag såg 2 st! Eller var de bara att mina ögon gick i kors så att jag såg dubbelt? I alla fall efter det kom typ festen upp i mitt och dennis sovrum. Alla satt och höll den fulle sällskap , och jag mådde faktiskt bättre efter att ha sovit en stund. Därefter vaknade jag till liv,fick på mig en mycket för stor luvtröja ,gick ner gjorde mat till alla,flippade sen över totalt på en kille som blev lite för närgången på Jenni som verkligen inte ville veta av honom och det slutade med att han gick hem.. Jag skällde på dom där nere när jag hörde att Tim hade spytt ner ALLT i sin väg. Vilket då innebar,golvet,altandörren,duschen,handfatet och diskhon! Till och med min soffa! :o dock hade dom fått bort det mesta :) sen gick faktiskt jag och Dennis och la oss,framåt halv 4 /4. Kl 5 vaknade jag av att dom fortfarande festade där nere,dock med en högre volym än innan. Så fick vänligt be dom respektera att inte alla dygnar,tysta blev dom i alla fall. Dagen efter vill jag knappt gå in på:s huvudvärk till max, illamående men ändå hungrig som en gris och lätt snurrig i bollen. Blev sängen till typ 2. Nästa nyår blir annorlunda! Men den var ändå bra . Man lär sig av sina misstag:) men nu förstår jag i alla fall hur mycket Dennis älskar mig, och att han aldrig kommer lämna mig för något i världen. Den känslan är underbart stor för mig<3 nattinatti

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback