Hemma efter en mysig kväll med Zara och Joel :)

Jaha då var man hemma igen.. :)
Blev bak, mat, musik och snack :)
Åt hamburgare och bröd och Ketchup med Svartpeppar i ?
HAHA aldrig sett innan..
Vi baka Cookies med Choklad i med ! As gott ♥
Sen satt vi och snackade lite vid matbordet och sen kom Pia hem.
Så trött hon såg ut :(
Vill bara krama om henne och fråga om man kan göra något :/

Iaf så gick Joel och duschade och sen satt jag och Zara och snackade :)
Trevligt ♥
Har inte umgåtts med mina vänner på Läääääääääääääääänge och jag saknar verkligen det!
Kommer defenetivt bli fler gånger!


Dock blev jag lite besviken på min blogg!
För på deras dator ser den helt annorlunda ut gemför med min! :0
Så blir att ändra på den imorgon efter jag kört med min bil till skolan i Halmstad för dom ska fixa mitt lyse för jag har besiktning på Torsdag morgon :)
Skönt det ska bli att inte köra obesiktigat! Slippa oron att bli stoppad av polisen ;)

Nu blir det fan att tvätta av spaklet och sen sova ! :)

Nattinatti ♥

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback