Fredag, ut med julen!

Jaha som ni alla läst så skulle vi ju hämta en bil här om dagen :)
Och det gjorde vi !
Fett nice
Dock tänker jag INTE berätta vad de är för någon.
Det får ni se när den är färdig.
Kommer bli så fet!

Idag blev det stallet vid 12 för och vara med när hovslagaren kom.
Blev dock lite kaos när han var lite för hårdhänt på den lille 1 åringen. IDIOT!
Man kan inte behandla en liten ung häst på det viset :/

Sen blev det hem till Mami och mocka hos hästen, sen fick jag hjälpa henne med att duscha min brors katter, som motsträvigt,skrikandes och klösande blev duschade i vilket fall som helst ;)
HAHA fan va söta dom var!

Jäkligt fina katter faktiskt, med en enorm personlighet!
Mina katter är ju såna att kelar man inte med dom får man fan klorna i sig!
Dessa katterna är mer en enmans katt.
Dom är jäkla reserverade mot människor som dom inte känner igen, och tro inte att du kan klappa dom för att du pratar vänligt med dom eller är snäll, nej nej du måste vinna deras förtroende.
Dom ska komma till dig!
Men dom är härliga när dom väl öppnar sig <3

Och om ni undrar varför mamma har hans katter hemma så är det för att han själv är i Korea och jobbar så han kan inte ha med dom.
Så mamma har fått vara kattvakt :)


När jag kom hem från mamma så blev det garaget direkt, flytta en audi motor som skulle in i ett föråd, TUNG SOM FAN! vi var 5 pers och inte fan var den lättare för de :s
Jäkla!
Ryggen värker men nu är den på plats iaf och jag hoppas vi aldrig mer flyttar på den!
:0


Skulle egentligen stannat i garaget och fixat mina dörrsidor men jag pallade verkligen inte
Så det blev hem och städa ut julen istället, storstädning för mig och Thina!
Men skönt och få ut tomtar och julgran.
Nu ska jag bara ha upp lite vårgardiner mm sen så..
Ska bjuda hem Mamma och pappa någon dag på en fika.
Dom har ju inte sett hur vi har fått det här hemma nu när allt är upppackat (halvt)
;)


Under kvällen slipade jag ner mina ljusstakar och målade om dom, tvättade, ställde rätt på datorn, bar ut saker .
Hade tråkigt OKEJ!?
Jag har inget liv
Hoppas på att morgon dagen kommer med lite roligheter...

Nu är Dennis hemma så nu ska jag krypa ner i sängen och gosa <3


Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback