Fått tummen ur nu :p

Se så där ja!
Nu blev det ändring i lådan :)
Ny design på bloggen fick bli en göra-snabbt-bild.
Men tyckte den blev hyfsad iaf.
Har ingen fantasi när det gäller texter på headern men det kommer väl så småningon,
Idag blir det btra en slapp dag! Min mage dödar mig, min hals dödar mig och mitt huvud kväver mig långsamt!
Sjukt jobbigt och vara sjuk!
Blir att slappa framför en film :)
Köpte en ny film här om dagen som jag funderar på att kolla på, får väl dock kanske vänta tills Dennis kommer hem så han kan värma mig :)
Har typ frossa :/ Fett irriterande, man vet inte om man fryser eller om man svettas ju xD Eller så gär man både och samtidigt!

Pratade med min chef idag, tisdageftermiddag kommer veterinären och sprutar Billan :(
Sen kommer dom och grväer ner henne efteråt.
och min chef ville att jag skulle vara med och passa upp dom andra hästarna för dom blir helt stirriga utan henne.
Kommer bli jäkligt jobbigt, och kommer nog fan börja gråta med men det är sånt man får ta ibland, hästen ska absolut inte lida.
Hon kommer få de bra där uppe i himlen :)

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback