Dags och sova . Och jag är inte det minsta...

Dags och sova . Och jag är inte det minsta trött.. Har precis kollat på Easy A.. Bra film, som handlar om ryktesspridning i high school.. Allting stämmer så bra in så verkligheten.. Kolla youtube om ni vill. Annars lägger jag upp den imorgon som en länk.. :) imorgon blir det att åka in till kommunen och hämta gränskarta på våran tomt. Eftersom grannarna har dumpat 40 stora träd på vad vi tror är våran tomt. Precis utanför vårt stora altanfönster ut mot soldäcket.. Snyggt då :s nä skulle inte tro det va? Sen blir de hästen och sen hem och fortsatta röja.. Kom en bit idag. Har bara 2 lådor kvar att gå igenom sen så ser det ut som ett sovrum igen. Skönt. Hatar att bo i en enda stor röra :( fick hem min nylackerade instrument panel till v40:in idag med :) nice. Ska bara låta den torka ordentligt sen sätta i den :d men det tar vi en annan dag. Alla mina sportstolar kom idag med. Ja du hörde.. Alla 4:a <3 katching. Nattinatti gott folk

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback