♥ Bubbel, damm och pizza

Som ni alla vet så var jag hos min bror i Onsdags och hjälpte han och städa :)
Och det var värre än vad jag trodde,
Phu
Ungkarlslivet säger jag bara!
Att dom inte dör av dammförgiftning! :0
HAHA

Anyway så fick vi städat och när vi var färdiga såg det faktiskt ut som en lägenhet igen :)
Hans lägenhet är så jävla fin så det är synd att den ser ut som den gör ibland..
Gillar dock hans badrum mest..
HAHA 2 st handfat, bad kar, dusch :)
Och min snälla bror hade köpt jordgubbsbubbelskum, och levande ljus till mig så jag fick mitt älskade bad ♥


Sen blev det pizza och scrubs :)


Som tack för hjälpen fick jag också en ROSA
Louis Quatorze handduk :)
Grymt fin!


Och sen fick jag hans "gamla" glasskrivbord så jag kunde ge Mami mitt lilla :)
Sen fick jag 2 st bling mobil smycke :)
Ett rosa och ett blått :)



Satte klart i det rosa direkt :)


Nu blir det att leta lite bra musik och sen sova :)
Lägger in bilder mm imorgon :)


Tjingtjing


Skepta vs N-Dubz

So Alive

http://www.youtube.com/watch?v=8fTtyrHlusA&feature=related



Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback