Bilen "jag" byggt hm Nej nu blev det fel!

Jag har kommit på en sak (till) som jag stör mig på
Mär folk tar lån, köper en hyfsat ny bil, lägger ut den på Fb, garaget mm och tror att dom är jätte populärar bara för dom har en snygg bil
Men seriöst vad är de för mening med och köpa en färdig bil och komma och skryta med?
Jag fattar inte..
Då kan man ju lika gärna ta ett foto på pengarna man betalde bilen med idag och skriva "kolla vad jag spenderade idag"
Hur kan man ta kredit för någon annans arbete?
Jag menar de är ju inte så att det bara är en person som kan köpa en sån heller.
Vem som helst kan ta ett lån och köpa en färdig bil om man nu vill de.
Men vad är det roliga i det?
Vill man inte ha något som ingen annan har ?
Stör mig något fruktansvärt på det iaf!
Samma som Dennis gamla Vr6:a
Killen som köpte den tog åt sig äran när folk sa att den var snygg och ett bra/grundat arbete ..... ?????
WTF liksom?!?!
Ta åt sig äran att hans lackade inredning var snygg när det i själva verket var Dennis (m.fl) och hans pappa som fixade de..

Åhh jag blir så ARG!

Själv köper jag hellre en risig bil, fixar den från grunden, gör allting helt fräsht och sen kan man lägga ut den och vara stolt över att man faktiskt klarade av att styla en bil!

Då kan man ta credit för sin fina bil / ge credit till dom hjälpt en mm.



Nej fy fan för slödder
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback