Åh.. Trött jag blir.. Fick fanimig gå upp ...

Åh.. Trött jag blir.. Fick fanimig gå upp typ inte mindre än 10 gånger inatt. Blev kissnödig 2 gånger, 3dje gången trillade gardinstången ner från den förbannade gipsväggen(ha aldrig gipsväggar) fjärde gången small jordfelsbrytaren till och hela huset blev kol svart, gick ner drog upp den gick upp den, jo men visst! Precis lagt mig i sängen så smäller de till igen, förbannad blev jag,slängde på mig en tröja ,morrade på Dennis som sov som en stock. Gick ner , hittade felet... UTE. Dennis jävla förlängningssladd till kupéfläkten. Det regnade ute och det slog gnistor om sladden när jag startade strömmen igen, så drog ut skiten satte på strömmen och gick upp och la mig igen. Ååh sköööönt var det första jag tänkte jag då, det andra på hur folk klarar av att skaffa barn? Hur många gånger om natten går inte dom upp för och ta hand hand om sin bebis? En timme senare väckte dennis mig och frågade om jag ville hålla honom sällskap till frukost, vilket han nog stort ångrade när han såg min arga min.. Men jag gick upp i alla fall. Ge mig THE! Nu!! Det enda som gör en glad och pigg på morgonen :) nu ska jag försöka sova en stund. Blir att röja här hemma sen. Har bott här i en månad och hyllan i sovrummet har inte kommit upp ännu :p lat? JAG? japp rätt igenom xD

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Anonym

Man vänjer sig vid det med barn, det lovar jag =) Sen känns det kanske lite roligare med tanke på att det är ditt egna barn och inte en jordfelsbrytare man ska gå upp till =p

2011-01-18 @ 23:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback