Våren är på väg :)

Idag var de ju hur jävla skön väder som helst
Bestämde mig för att jag skulle ut och rida
Började med att jag sakta men säkert fick in Nicke från hagen, då mamma och pappas brunn är översvämmad och det överblivna vattnet rinner ut på gräsmattan där jag går med nicke dagligen och det fryser på så blir det rena rama skridsko banan ju!
Som att halka in på ett bananskal >.<
Han gick med yttepytte mini steg enbart för att inte halka.. Sötnöt.. :)
Sen red vi upp till mitt jobb där vi träffade både shettis och massa andra roliga hästar som nicke MÅSTE stanna och hälsa på... suck..
Dock så visste jag ju att shettisen var pratglad och väldigt social eftersom jag hjälpt tjejen som har dom att ta hand just dom hästarna när dom skulle på semester..
tog en kvart innan han hälsat klart..
Sen så red vi vidare till jobbet och där var ju många fler att hälsa på men han blev bästa polare med Quintero.
Stallets buse ;)
Nästan så han gick igenom stänget för att jag ville vända... hahah
Fick typ praktiskt taget slita honom där ifrån...
och sen gnäggade han halva vägen hem :p
hehe sen var de ju samma visa på vägen hem när vi gick förbi dom andra hästarna IGEN!
ohhh hälsa!!
7 Minus ute, det känns ganska mycket när man sitter still på en häst..
Kunde trava lite men det var inte mycket pga av att det var halt ute, så värmer fick man ju inte upp heller :(
Mina tår var som 10 st frysta isglassar när vi kom hem, alltid lika roligt när man ska HOPPA AV hästen från den höjden och rätt ner på backen..
OH! PAIN!
Så blev att slänga på han ett täcker och ge han vatten och mat sen in fort som bara den...
Dricka 2 STORA koppar the och sen sitta med fötterna framför brasan i typ en timme :)
Andre var och hälsade på med..
Skönt att man får se han lite då och då..
Har inte blivit så mycket på senaste tyvärr..

Min andre bror åkte till usa igår så jag får inte min dator förens senare :'(
BUHUUUU!
Men jag får väl bara vänta..

Funderar på om jag ska fixa min naglar :)
Nu när jag fått min nagelslip och allt!
Fett nice!
Eller om jag ska lägga mig i soffan med täcke och kudde och kolla vidare på Dh :P

Märker vi :)
Lägger ut lite bilder på naglarna om jag gör dom...


Ville bara tillägga att Jag Älskar min Mamma
&
Dennis så klart♥


Nattinatti så länge
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback