Take a bullet straight threw my brain

Tips på film ni kan kolla på :)
Marmaduke
Frozen
You Again
Old Dogs
Tangled
Beastly
Due Date
Chrush
Unstoppeble

Kolla gärna trailern på Youtube





Lämnde Dennis på jobbet vid kvart i 7
Och nu sitter jag här
Tycker det är lite tidigt att köra till stallet redan
Så letar lite bra låtar istället :)

Bruno Mars

Grenade

http://www.youtube.com/watch?v=SR6iYWJxHqs

Is I'd catch a grenade for ya 
Throw my hand on the blade for ya (yeah yeah)
I'd jump in front of a train for ya (yeah yeah)
You know I'd do anything for ya (yeah yeah)
Oh-oh I would go through all this pain
Take a bullet straight through my brain
Yes I would die for ya baby



Alltså jag hittade en video som jag inte hört inann
Låten i sig var ganska bra, men kolla för fan inte på videon
Skämtar dom eller?
Dööö småglin

http://www.youtube.com/watch?v=ITo_kgQeBe8

Chris Brown

Yeah 3x


http://www.youtube.com/watch?v=3mC2ixOAivA



Stör mig fortfarande på att det inte går att lägga in HTML koder!
:0


Lista på lite annan bra musik:

  • E.M.D Gangsters paradise
  • E.M.D Save tonight
  • Trey songz- Bust my windows
  • N-Dubz Ft Bodyrox - We dance on
  • Cassie- Thirsty
  • Lil Wayne- KnockOut
  • Jay Smith- Like a prayer (cover)
  • Jay Smith- Bad Romance (cover)

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback