Uppe med tuppen, helt i onödan :0

Jag och Thina gick upp samtidigt som Dennis imorse
vi skulle besiktiga Rasmus bil klockan 07.40 i Markaryd
När vi kom dit så visade de att vi inte hade någon besiktning!
SKIT OXÅ!
Bara för bilen inte hade blivit påställd, den blev det imorgon.
SURT
Sen åkte vi hem till Lisa och Uffe och busade med Chappe :)
Deras nya hund.
Labradorretriver valp :)
världens sötaste!
Ska bannemej bita i allt, även fötter xD


( OBS! Googlad bild Men den ser ut så :) )

Sen åkte vi upp till hästarna och mockade sen hem till min häst hos mamma och sen hem till oss slänga i sig liten mat och sen till Polisen i Laholm och hämta ut fälgarna dom beslag tog som bevis.
fick till och med bärhjälp ut i bilen av 2 snällan poliser..
HAHA och Thina dreglade lite på polisbilarna xD
Sen åkte vi till Lotsen, och nu sitter vi här och gör absolut ingenting vettigt:P


Nu har jag även bestämt mig för att jag ska spara pengar till min elektriska slip till naglarna :)
Tycker nästan att det är det som tar längst tid att göra..
Så om jag gör 2 set naglar på någon så har jag råd att köpa den :D
Har ju redan en del iaf :)
Någon som är intresserad ?



Dock hade jag velat ha min telefon med men den är LITE dyrare än slipen...
hahah en senare fråga kanske?




Fick lite dåliga nyheter idag :(
Hoppas iaf att det löser sig på bästa sätt!



När vi kom hem från stallet idag så kom Thina inspringande med ett brev i handen..
HAHA modemet till bredbandet hade kommit till posten ;)
Någon som blev glad xD
HAHA!
Jag ser bara räkningen framför mig dock :p

Så vi ska hämta ut det idag och sen hem och koppla in det , om vi kan xD




N-Dubz - Girls
http://www.youtube.com/watch?v=9JpjrP9v2YE&feature=channel

Church
http://www.youtube.com/watch?v=iFpsAfNvUkw&feature=related





HAHA jag har kommit på en sak..
Jag och Dennis har nästan samma hund smak ;)
Jag vill ju ha en sån pinscher med rottweiler färgerna.
Och dennis vill ha en kuperad dobberman.. :p
Hur lika är inte dom raserna på en skala?
HAHA en stor och en liten xD

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Anna

Konstigt att dennis vill ha en kuperad dobermann nu när han tidigare sa till angelica att dom Var så jävla fula mm.. Angelica tjata i 1År om att importera en från tyskland. Men dennis sa nej. Har han börjat tycka om amstaff också. Ni Är så jävla patetiskA! Ni har ingenting att göra i markaryd. Tröga idioter! Ingen vill ha er här! Va mer kan jag säg?!

2011-02-02 @ 17:11:14
Postat av: Alexandra

Nä du hade inte så mycket och säga, så håll käften istället.

2011-02-02 @ 21:06:30
Postat av: carina

varför hänger folk upp sig på gamla saker.. har man inget annat att göra.. vad folk är tröga!!! FÖR FAN BÖRJA LEVA DITT EGET LIV O SKIT I ANDRA.. undrar om de finns andra som ändrat sig i livet??? haha.. patetiskt...kram till dig alexandra...

2011-02-03 @ 16:52:31
Postat av: Alexandra

HAHA Tack Carina en normal person :) Skönt att veta att man inte är "hatad" av alla ;) Att folk verkligen tror att detta biter på en är verkligen roligt.. Nej nej alla håller sig på ett och samma spår HELA livet, inga ändringar ALLS! :) Man får ju inte lov att tycka annat än vad man gjorde för .... 3? 4 år sen... Nooooo! hhehe.. syns imorgon :) Blir massa tårta och kakor :D

2011-02-03 @ 21:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback