Tunga lyft innan 7 på morgonen? INTE OKEJ!

Dennis försov sig en aning, han brukar gå upp kvart i 6 för att hinna äta frukost och packa ihop sin lunch, hitta telefonen mm..
Idag åt han sin macka i all hast vid halv 7 xD
Sen så kom han ju på i sista sekunden att den förbenade kompressorn vi hämtade i lägenheten igår var kvar i firmabilen och han skulle lämna tillbaka den med hästsläpet han hämtade på BOJ igår.
SJUKT tung sak!
Lovar den väger nog fan en 50 kilo!
SKRÄP!

Sen åkte han till jobbet och jag fick äta frukost, sen plockade jag undan här hemma
Jag funderar starkt på att ta städstrejk tillsammans med Thina
Killar är fan latare än latast alltså
BLÄ

Toan tänker jag dock städa annars är det bara ofräsht, och vårt sovrum :)

Jag menar vi har såpass fint hus att man INTE gör så här!
Men så fort killarna fattar att detta inte är något jävla hotell .. kan jag börja städa.
Och sen som inte sätter in i diskmaskinen idag, den STRYPER jag med diskhandduken!

Idag kommer Jasmine med Nico
Hon skulle hjälpa honom med hans bil.

Funderar på att dra en sväng till kusinen och slippa verkligheten en stund
:)



Jag har ju börjat bädda sängen varje morgonon nu, mest för att jag har börjat bli SUPER allergisk mot päls och katterna gillar att ligga i sängen (fasten dom har en egen säng/bädd)
Anyway så har jag nu förstått att det är farligt att göra de för den ser så.... välkomnande ut när den är färdigbäddad! :0
Men vadå hur skönt är det inte att bara slänga sig på den mjuka pluffsiga filten som ligger över överkastet liksom :)
Ska handla in lite nya mysiga kuddar till sängen, Dennis tycker inte om min banan kudde.
Har den mest för att jag får så grymt ont i mina knän när jag ligger på sidan, lite benig...
Så ligger typ och håller om den med knäna
Den tar ju dock lite plats :P





Nej nu ska jag dra till stallet och släppa ut hästarna




För er som har spotify.
Sök på:
Mattias Andreasson- Your song

Dont you just love it?
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback