This isnt my life

Om jag säger så här...
DENNA NATTEN SÖG ENORM ELEFANT PENIS !
Fy in i satan vad det blåste ute!
Trodde fan taket skulle blåsa av.. :0
Värsta orkan ute..
Vaknade av att det ven i kaminen och från fönsterna..
Klockan 03.00
PANG!
Shit va fan var det?!
:S
Gick ner och kollade.. dörren till utehuset stod öppen, gick ut och stängde den..
Blev halvt paranoid och trodde att båda mina katter var ute i virrvarret.
Sprang runt och viskade deras namn..
En efter en kom dom fram.
PHU!
Gick upp och la mig.
Kunde inte somna av det vinande ljudet från kaminen.
Gick ner och kollade om jag kunde få det att sluta.
Lyckades få tyst på den lite iaf :)



Gick upp igen..
Sen var jag bara allmänt irriterad på att det blåste så jävligt så då satte jag i mina öronproppar..
Sjukt tyst det blev :)
Mmmm nu kan jag sova..
Vaknade av att Dennis pussade på mig innan han skulle gå upp..
Orkade knappt öppna ögonen..
Stuntade i de och somnade om..
Klockan 7 ringer Monica och låter lite panikslagen
-Kan du släppa ut hästarna?
-Madeleine ville inte släppa ut dom klockan halv 6 när blåsten var som värst.
Och Monica själv klarar inte av det på grund av hennes rädsla för hästar.
Så fick masa mig ur vår sköna säng och åka till stallet..
Hästarna var ju lagom stirriga när jag kom dit!
Fullblod... jag säger då de..
Nerverna ligger och hoppar utan på skinnet på dom..
Full rulle i hagen, den ena efter den andra kanade i hagen.
Lite kul att se dock ;)




We will never be whole
You are erased, and you can be replaced
</3






You don't see me
The same no more
It's hard
To see the light with closing doors
Don't treat me like
Like I'm invisible
Your tone with me
It's not the usual
We scream, we fight
Saying things that we both regret
And that's not right
That you could just forget me like that
You've never tried
Always taking the easy route
Always taking the easy route
Never want to work it out
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback