Suger gör det

Some things are not meant to be


Ehm..
Jag slänger ut min dator genom fönstret nu?
Är det okej eller?

Fanskap!

Får försöka fixa den ikväll
Detta med datorer gör mig galen



Åh jag som ville pillat med min header! :(

Har värsta kanon ideen juh!

SKIT OXÅ


Idag har jag beställt min elektriska nagel slip :D
Ska börja på riktigt!


Plus denna som man bygger upp naglel dekorationerna

( som den undertill med :)


Plus denna så man kan göra egna former på naglarna :)



Weii...
Längtar tills jag får dom :D
ME  LIKE!


Sen kanske jag ska köpa en sån grej som man sätter i extensions med..
Såna waxlöshår..
Fett nice..
Billigt var det iaf..
Så vi får väl se..
Måste få ihop min nya bil med juh :P
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Tina

Din gädda... Kolla på spotify.se eller com

2011-02-07 @ 22:31:47
Postat av: Anonym

Fixa mina naglar sen då =D

2011-02-08 @ 15:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback