Slingor istället för tuggumihår

Nu har jag kommit på en superduper bra ide!
Jag ska slinga mitt hår för att få tillbaka min blonda hårfärg :)
Har läst många forum och dom flesta skriver att det är bättre att sucesivt slinga håret ljusare, än att blondera det direkt just för att håret ska hinna vila och inte bli som "tuggumi" :)
Har dom ju i och för sig rätt i men det tar ju sååå lång tid ;)

Men det får väl ta den tiden det tar, sen räcker de..
Sen blir det bara slingor..
Orka fete utväxten? :(

Nu ska jag äta :)


Tjingeling
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Emelie

Sa ju det gumman :P Men det kommer bli skit snyggt med.. :) kram

2011-02-16 @ 22:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback