Skrattar röven av mig för din olycka din fule jävel


Lånade hem säsong 5 av Ncis av mamma
Ska försöka slappna av och hoppas på att mitt huvud inte sprängs i småbitar
Idag kommer Thina hem
:)
Hon har fått dille på att hon ska ut och gå och motionera varje gång hon kommer hem från sin mamma.
Slår bannemej aldrig fel xD
Meeeen idag är det snööö ute och hur kul är det att gå i då..



Ikväll blir det garaget, ska "sanera" fikarummet..
Killarna ska ju använda de som ett fika rum och inget jävla ute liggar rum..

HAHA fick reda på en rolig sak här om dagen..
Våran granne..
Han som var total bäng i hela huvudet btw
Han bodde ju kvar i sin lgh efter att vi flyttade ..
Just för att han inte hade någonstans och ta vägen..
Och idag bor han på ett Härbäge i Halmstad!!!
HAHAHAHAHAHAHHAHA
jag höll på att dö av skratt när jag hörde de!
Jävla luffare!
Gud straffar alla i slutänden!
Kan han ha för han gjorde inbrott i vårt garage, la knivar utanför våran dörr, mordhotade Dennis, hotade oss allihopa..
OCH för att han repade min brors bil,slog sönder hans backspegel, punkterade Dennis däck och SMÄLLDE i den där FÖRBANNADE ytterdörren HELA jävla tiden!
HA!
Där fick du jävla knarkar jävel!!


:)
Jag vet att det är fel att skratta åt någon annans olycka med va fan han gjorde våran tillvaro till ett helvete och förtjänar varenda jävla sekund som hemlös knarkare/alkohlist/tjuv







FÖRESTEN!
Kan någon snäll sjÄl där ute hjälpa mig att få tillbaka mitt blonda hår!?
:'(
Jag vet inte om jag vågar färga det med Ultrablondt igen:/
Tänk så tappar jag håret!? "/
DESPERAT!
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Gisele

Fick den i julklapp.

Vet att den är beställd från typ Tyskland eller Österrike.

2011-02-12 @ 20:44:12
URL: http://giselestark.blogg.se/
Postat av: angie

Jag tycker det är jätte hemskt att du ofta tror att det jag skriver är riktat emot dig alexandra.. För så är det inte.. jag kan vara hemsk.. Och man kan gärna få tro att jag är ett hemskt ex.. (om man må bra utav det dvs) men Nej alexandra.. jag tror egentligen du har många likheter med mig. Och jag önskar dig verkligen all lycka.. Och att du får det du vill ha i ditt liv samt att du bättrar din självkänsla.. verkar som du behöver det.

Sen kanske jag inte önskar folk i din närhet samma lycka. och sen tycker jag att ditt liv består av många beklagliga saker.. exempelvis att du sover i min och dennis gamla säng osv.

(det hade jag aldrig gått med på ) Men det är ju ditt val. och ditt liv.

Men jag tror aldrig du kan bli en stark individ ihop med andra osäkra människor och jag tror heller aldrig du kan gå din egna väg och leva upp till dina drömmar när du lever med människor som är minst lika osäkra som dig. DO SOMETHING.. jag kan iaf rekomendera terapi.. och det är inte för knäppisar, utan för vanliga människor som ser att dom har problem.. Och om du själv redan är medveten om att du har dåligt självförtroeende eller självkänsla så tycker jag att du ska stärka den. för det förtjänar alla människor.

2011-02-13 @ 17:29:29
URL: http://angiesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback