Shopping under 100 lappen :)

Nu har jag suttit här ett tag,

hade beslutsångest om jag skulle trycka på köpa knappen.

Men sen kom jag på att jag redan lagt undan pengar till allt denna månaden

Hyra både garage och hus, mat denna månaden, bensin pengar till jobbet mm, Nickes mat mm, Katternas mat mm

Så TRYCK på knappen!

Och även om jag handlar upp några 100 lappar så har jag ändå över ifall att det skulle hända något

Får ändå tillbaka dom i slut änden när jag börjar göra naglarna  :)

Im so happy !

Detta är "bönor" du dekorerar dina naglar med :)

Fett nice blir det när man väl vet hur man gör!

Verktyg du använder till att placera ut "bönorna" med

Eller om du vill Dutta på någon färg :)

Hur simpelt som helst

Använde ju en tandpetare innan, funkade också men det ser lite löjligt ut:

( Här har vi Uv Lampan, special penslar, uv gel, alla nagellack och tandpetare xD )

 

Och detta är också ett verktyg man använder inom naglar,

man plockar upp dom så kallade "rhinestones" med dom.

Dom typ små pärlorna :)

Längtar tills alla grejjer kommer hem!

Nu tycker ni säkert jag handlat en MASSA!

Men vet ni vad. på allt det jag köpt till mina naglar denna månaden har jag inte lagt mer än 300 kr!

Slå de du!

Alla tänker nu att åh det är säkert  billighets skit grejjer..

Men vad gör det sämre?

Ingenting enligt mig.

För mitt bruk duger det iaf.

Naglarna håller precis likabra som om man gör dom med dom dyrare grejerna.

 

 

Jag är en billig shoppolist :)

Eller vad de nu kallas på svenska..

Shopoholic

Nähe nu blir det att krypa ner och sova, kommer en dag imorgon med ju!
Åh för er som vill veta så har Dennis&Jag börjat ladda hem säsong 6 av NCIS!
Vadå Råglo... så fort datorn funkar som den ska :p
Weiiiihoooo

Imorgon blir det ut och rida på Nicke
Stackarn känner sig ensam ju :(
Sen upp till jobbet, städa gården + stallet
Sen hem till mamma ta en snabbfika sen till garaget och fixa med bilen, hem laga mat, bänka sig i soffan med glass colasås och hallon och massa bra film :)

Mums!


Känns tomt utan Thina dock :(
Miss you
My litlle sockertoppsgädda :D
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback