Orkar inte !

Kan inte beskriva hur mycket jag bara vill krypa ner under jorden just nu..
Har haft konstans huvudvärk i 3 dagar snart.
Man blir ju alldeles väck i huvudet och vet knappt var man har allt..
Vet inte hur länge jag orkar med detta :'(
Värktabletterna hjälper inte och jag tror jag får ett fett jävla migrän anfall snart!
Sliter snart av mig håret!
Och pms humör gör inte situationen lättare!
Bråkar med allt och alla känns de som!
Dödade Nico i mina tankar imorse när hans telefon pep stup i kvarten och han vägrade förstå hur irriterande det var!! :@
Vilket resulterade i att det hamnade ett Nazimärke på min duschtvål!
GENOMSKINLIGT TYSKEN!
HAHAHA
Shoot me!
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: angie

marcus led av kraftig huvudvärk i 72 timmar innan vi åkte upp.. han var helt väck och spydde av smärtan trodde först det var migrän. sen trodde sjukvårdsupplysningen att det var hjärninflamation. dock visade det sig vara en hjärnblödning. Som tyvärr satt på pulsådran i hjärnan.. du bode åka upp och kolla. Om du har huvudvärk i 3 dygn

2011-02-23 @ 07:13:48
URL: http://angiesdagbok.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag har huvudvärk för jämnan, men denna gången var det värre.. Det försvann någon dag sen kom det tillbaka igen.. sjukt jobbigt.. Kanske får göra de :/ tack

2011-02-23 @ 21:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback