Lagerlokal? Nej förlåt vårt sovrum!

Innan Dennis födelsedag blev det en TOTALSANERING uppe i sovrummet
Fanns typ ingen plats att sätta fötterna på och det såg mer ut som ett billager än ett sovrum
MEN jag var i städartagen och fick något så där ordning på det
Eftersom vi inte har någon vind på huset så blev det att alla ömtåliga bildelar, hästens sängen mm hamnade uppe hos oss eftersom vi har det största sovrummet
Och det är inte lite grejjer, en typ 10 15 flyttlådor som står längs med väggen
MEN man får göra det bästa av saken och det gjorde jag :)

Här kommer lite bilder på The Masterbedroom


Sängen ska bytas ut snart
Vill ha en vit tyst säng
Inte en ihopalappad säng som knirrar !
Och lådorna under sängen kan ni försöka se bortom :P
Det är alla sänglakan, gardiner mm
Måste ju ta vägen någonstans
Och om ni undrar vad det svart "röret" är för något så kan jag tala om att det är skorstenen, varm satan blir den!
Saknas fortfarande min GIGANTISKA vita ryamatta på golvet.
Vet dock inte om jag vill köpa en sån medans vi har hundar och katter mm..
Den kommer ju bli totalförstörd!


My lovely vita luddiga matta :)
Dennis körde inom Rusta och köpte den igår
Hur skönt är det inte på en skala från 1-10 att sätta ner fötterna på morgonen på en varm gossig luddig matta







Och detta kära min vänner är dörren in till ett hemligt rum...
Nej det är det absolut inte, det är faktiskt min och Dennis Garderob!
Dörrarna gick sönder i flytten och efter det gick dom knappt öppna och stänga!
Skit garderob!
Så jag plockade av dörrarna och då hoppade katterna in och la sig ibland kläderna
Knappt irriterad man blev när ALLA kläder var fulla med katthår då!
I alla fall så fick jag lösa de provicoriskt och det funkar.
Dock hann jag inte lägga upp gardinerna innan men det e skit de samma :)

Det enda negativa med att ha rummet på ovanvåning är att det är sneväggar, det begränsar en ganska mycket till att sätta upp tavlor mm så jag får sätta upp dom jag kan på dom väggar som finns, känns så tomt annars

Och som dekoration i trappan har vi då Olga :)
Husets nästlataste katt xD
Hon gör då fan inte mycket vettigt hon


Mina ÖVERSÖTA innetofflor jag köpte på Kappahl för typ 200 kr innan jul :D
Hur sköna som helst!
Dock lite jobbigt när katterna är på lekhumör och hänger sig fast i bollarna :P




Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: angie

Äsch det kommer

2011-02-10 @ 12:47:19
URL: http://angiesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback