Happy news

För er som har Spotify :)
Westlife- Written in in the stars

Don't be afraid
I'll be right by your side
Through the laughter and pain
Together we're about to fly


We made a few mistakes, yeah
Like sometimes we do
Been through lot of hard days
But I made it back to you


We were written in the stars




F
ick glada nyheter av min chef idag :)
Goffy ska INTE avlivas!
Torsdag åker hon iväg för operation och sen kommer hon hem samma dag och sen ska hon skrittas varje dag i grimskaft i 3 veckor och sen ska jag börja rida henne :)

Så himla lättad jag blev när jag hörde de!
Glömde ju helt ta foto på henne :(
Skulle gjort det igår men kameran blev liggandes i bilen tyvärr.
Ska dit på Söndag och böra in en hövagn med hö, så kanske kan ta lite bilder då :)



Sitter och laddar ner lite bra musik t min phone :)
Den börjar bli lite efter om man säger så..
hehe...


Läggdags<3
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback