Frukost med Dennis ♥

♥Dennis Leandersson♥
Lean on me!
when you're not strong
and I'll be your friend
I'll help you carry on
for it won't be long
'till I'm gonna need
somebody to lean on



Jag har kommit på en sak
Jag är förbannat trött på att inte ha någon dator att kolla film på och jag är såååååå glad för att jag har en sån underbar bror som jag har som köper en dator till mig/oss
Den blir min sen när Dennis har orken / lusten till att fixa sin :P
Han gillar inte riktigt bärbara datorer
Tycker mer om stationära, tunga, klumpiga datorer.
Än lätta, smidiga, medtagbara ;)


Killar..



Idag blev det upp vid 6 äta frukost med Dennis, sen la jag mig och kollade på ett program av Dh och sen körde jag till jobbet..
Hästarna var sjukt mycket lugnare än jag trodde dom skulle vara..
Nästan så jag trodde någon lagt sömnmedel i deras mat, alla lunkade lugnt förbi den flygande plasten som sitter fast på pallen
( som dom annars tror ska hoppa på dom bita dom och sen döda dom)
Och in i hagen utan problem , kunde till och med ta av grimman snabbt och enkelt utan att få en tjotablänga i skallen :D
Se där du!
Den nya hästen var dessvärre skadad i en utav kotorna och nacken och operationen skulle kosta en del så Madeleine funderar på att avliva henne :(
Dessa hästarna alltså, dom präglar verkligen sig in i ens hjärta så sjukt snabbt..
Har ju redan fäst mig vid den store klunsen :(

Får hålla tummarna för att hon bestämmer sig för att behålla henne och operera henne!

Anyway
så var de till och mocka och sen satte jag igång med den förbannade veden!
Hur tröttsamt är det inte att lägga i ved i en skottkärra, köra in deni vedbon, palla upp stadigt, köra tillbaka, lava i mer ved och samma visa igen i 2 hela timmar?!
Man blir ju knäpp i huvudet till sist..
Inte nog med de så trilla ju hälften på mig med...
Tur man har stålhätte skor :P


Fick en Namnsdags present av mamma idag med :)


JA jag tycker om Miranda nallar :)
Så himla mysiga!


En liten rolig historia jag fick av mamma :P



En sexåring och en fyraåring sitter på övervåningen i sovrummet.
Sexåringen säger "Vet du, jag tror det är dags för oss att börja
svära." Fyraåringen nickar och håller med. Sexåringen fortsätter "När
vi går ner och äter frukost tänker jag säga något med helvete och du kan
säga något med fan."

Fyraåringen håller entusiastiskt med. När modern kommer in i köket
och frågar sexåringen vad han vill ha till frukost svarar han "Men för
helvete morsan, du vet ju att jag vill ha Havrefras och mjölk!"

SMACK! Han flyger ut ur stolen, snubblar omkring i köket, ner på
golvet, och sedan upp på övervåningen som en raket, gråtandes medan hans
mor förföljer honom och slår honom i rumpan för varje steg han tar. Hans
mor låser rummet och skriker "Du kan stanna där tills du har vett nog
och jag släpper ut dig igen!"

Hon går sedan ner igen, tittar strängt på fyraåringen och frågar
honom "Nå, vad vill DU ha till frukost då, min unge man?"

"Jag vet inte" svarade han "men du kan ge dig fan på att det inte
är Havrefras i alla fall!"


Group 1 Crew

 Lean On Me


http://www.youtube.com/watch?v=QxKkIZiyLT0


För er som gillar musik :

  • 30 seconds to mars hurricane
  • Robyn- indestructible (acoustic version)
  • Lady Gaga Ft Beyonce- Telephone
  • No mercy T.I ft The Dream
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback