Epa raggar fanskap, gräddtårta och cider :)

Dagen började med att jag åkte hem till mamma vid 7 tiden, gjorde klart tårtan till Dennis bjudning och sen mockade jag hos Nicke och fixade till hagen så han inte skulle rymma igen..
Sen åkte jag upp till hästarna och fixade allting klart för kvällen.
Hem.. Städa..
Och jag SÄGER då de!
Fy fan vi har ett rum!!
HAHA alla onödiga lådor är väck, bäddad säng inget skit på govlet.. :)
Blev riktigt nöjd ♥

ÄLSKAR min nalle jag fick av Dennis ♥

Kollade på del 2 av Svenska Maffian.. (sjukt program) att dom ens kan tänka tanken att göra så :/
Inte ens poliserna vågar säga ifrån..

Vart är världen på väg?

Iaf så hoppade jag in i duchen som var vääääldigt skööööön :)
Alltså seriöst jag har stressat , svettats, blivit galen på söliga trafikanter.
Reslutatet blev då att man var helt på högvarv och en dusch på de gjorde fan susen alltså..
Man blir så lugn av att bara låta vattnet rinna och man kan blunda och andas för en sekund.
Sen var det på med mina nya baggyjeans jag fick av med min bror, sminka mig, åka till Laholm och köpa Dennis present.. dock bara en "för" present tills jag fått mina pengar..
Han fick ett present kort på Guld fynd så han kan köpa sig ett nytt halsband eftersom hans andra gick sönder :(
Köpa läsk och glass och Ballerina Kladdkaka.
Hem i 120 och säga hej till alla sen kom Mami och Papi med tårtan sen satt vi och åt och drack kaffe /läsk.
Sen tog jag och Nico firmabilen till vårat egna lilla system bolag (Dennis lät mig köra, haha Nico fick inte)
Sen åkte vi till hästarna , släppte in dom och nattade dom.
Sen hämta Karim och sen hem åt igen.
När vi kom in i Ysby så vid såna refuger? (Såna som är till för att folk ska sänka farten)
Så hade några jävla EPAFUCKINGTÖNTAR satt upp någon sorts mörk blått snöre från ena stolpen till den andra och jag såg det inte förens jag var 10 meter ifrån körde typ i 60 eller något (ganska mörkt ute)
Trodde direkt att det var något repslag och TVÄRNITADE!
Nicos splitternya fälgar (dock i kartong)
2 flak öl flög mot den skilje väggen i lastbilen.
Stannade bara någon centimeter i från det.
På Parkeringen breve stod det någon ful jävla epa och en traktor.
Och dom i epan skrattade.
Fick fan prispel..
SLET i backen, slängde i Ettan och körde mot dom. stannade precis framför och hängde mig på tutan och startade helljuset.
Inte så jävla kul längre va??
IDOTER..
Nico gick ut och frågade vad i helvete dom sysslade med..
Dom ba:
Nej det var inte vi.... :0
Vi väntar bara på någon här..
Jaa eller hur!?
Plocka ner det där jävla snöret så vi kan komma iväg någon jävla gång, blodet PUMPADE i skallen på mig.
Ville bara gå ut slita ut ungjävlarna från bilen och spotta på dom.
Vad som helst hade kunna hända !!

Gaaahhh blir galen på såna NÖTTER!

Sen körde vi hem, och började festa.
Jag skulle upp och jobba idag så jag drack bara en och en halv cider :)
Duktiga jag :)
Hade lika kul ialla fall.
Man kan ha roligt utan sprit.

Blev inte jätte långvarig för mig..
Trött som bara den, ont i magen hade jag med
Så klockan 2 eller något så frågade jag Thina om hon ville göra lite mackaroner till mig,
Kände mig helt svimfärdig ;(
inte ätit någon sen klockan 6 på morgonen.
Inte bra!

Sen gick jag och Dennis och la oss.
Fick dock sova med öronproppar :P
Vilket väsen dom förde xD


Hehe...


N-Dubz ft. Bodyrox

We Dance On



http://www.youtube.com/watch?v=H1BkR760o94
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: Gisele

Ahh, ljusblått och rosa är alldeles för snälla färger...Haha! Tror inte att jag passar i det. =\

2011-02-06 @ 08:09:15
URL: http://giselestark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback