Blonda slingor och huvudvärk!

Mitt huvud dödar mig! Känns mer eller mindre som att jag vill spy i första bästa urholkade sak (vilket blir min handväska) Inte för att det är till någon nytta eller så men jag känner mig generös idag så någson som vill ha mitt huvud gratis? Passa på! Denna chansen kanske inte kommer igen...

Fan dags att kolla upp detta nu, detta är ju fan inte normalt!
Eller?
Kan man få huvudvärk av att vara deprimerad?


Försten, Tiniiwinii slingade mitt hår här om dagen! och se på fan! Det var då fan första gången på århundrade som jag faktiskt blev något så där blond! SEPÅFAN!
Dock var det PAIN på hög nivå att dra ut håret genom slingmössfanskapet! :0 OMG! Det fastnade, gjorde ont, blev avklippt, snurrade sig... You name it! bläbläblä! Never again! ...Nästa gång blir det bannemej aluminiumfolie!
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback