Bloggsids byte?

Inte för att jag klagar på blogg.se men den har börjat dampa loss lite..
Jag kan inte lägga upp videos eller länkar i bloggen..
Och jag tycker det är synd att man inte kan se var ens besökare kommer ifrån.
Som man kan på Scenblogg.com
Men den är ju typ svår att komma in på om man inte är "speciell"
Funderade ett tag på att starta en Verkstadsblogg ..
Hur coolt vore inte det?
En tjej som bloggar verkstad och uppkommande bilbygge tillsammans med sin pojkvän.
Jag menar dom enda tjejjerna jag sett i en verkstad, förutom mig själv, Thina och ett fåtal till är dom som hänger i Kalendern i alla fikarum xD

Men sen kom jag på det att då måste man ju också kunna namnen på alla delar man håller på.
Ord som Molifjongen, mackapären, grejsimojsen kanske inte är lätt för alla att förstå vad det är xD
Och sen kanske det redan finns någon som gör det?
Vad vet jag.
Jag har lite svårt att hitta vad mitt huvudämne är :(

Min vardag är liksom inte så jätte spännande..

Och hästblogga vill jag inte heller göra för jag har inte så mycket liv inom häst för tillfället..
Dock ska jag blogga när fölningen i stallet börjar närma sig!
Det är ju sjukt spännande..
Kanske till och med kan filma det och lägg upp videon..
OM nu det funkar då vill säga!

*buuuuuuu*tummen ner*


Någon som har förslag på någon bloggsida som kanske är bättre än Blogg.se?
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback