Ärlighet och smärta

Fan vad skönt det är när folk kan vara ärliga och säga rätt ut som det är!
Jag uppskattar verlkligen det.
För en gångs skull finns den någon som kan säga vad dom tycker och tänker och även fast det inte finns några konsekvenser i detta fallet för alla har vi delade meningar om allt.
Tycker det är bra att någon vågar göra det!

Visst jag kanske har dålig självförtoende men det finns värre fall.
hehe..
Men det kommer en dag när jag väl har självförtroende och självkänsla :)

Dock finns det många saker som kan trycka  ner ens självförtroende och jag har stött på många bulor på min väg...





Var hos Emelie igår, skulle egentligen bara kollat på när dom andra tatuerade sig men blev att jag gjorde 2 st jag med xD
HAHA

Gjorde för jävla ont, men det var det värt!
Emelie skrattade en aning åt mina grimaser jag gjorde när han kom över senan xD
HAHA du skulle fan fotat det ju Bumbi!


Dock blev jag lite ledsen för den ena är inte likadan som den andra..
Den är lite tunnare i linjerna, men ska se om han kan fixa till det nästa gång han kommer :)

Dom ser lite konstiga ut men det är lite för att det är så svullet och för att dom är nygjorda :)

Höger handled :)


Vänster handled :)
Denna menade jag blev lite tunn, annars blev den bra:)


För övrigt så hade vi en trevlig Lördagkväll :)
Var egentligen mening att vi bara skulle äta något och sen dra tillbaka till garaget men
kvällen slutade med att vi hamnade på Marcus&Pontus pizzeria och ölen, groggarna och cidern flödade från alla håll och kanter!
Dock inte för min del :) Jag körde ju xD
Har nog inte skrattat så mycket på länge, mina muskler i ansiktet hade träningsvärk idag ;)
Det droppade in mer folk och till sist satt dom där och festade och söp varandra under bordet xD

Härligt att se Dennis skratta så mycket som han gjorde, sista tiden har varit jobbig på ett sätt för det har varit garage hit, garaget dit HELA tiden
Lite till överdrift enligt mig, men denna kvällen blev iaf inte garaget!
Dock fanns det ju vissa personer som inte borde öppna truten i onödan xD
Eller vad säger du Nico
HAHA
ADHD till MAX!
Slutade med att vi åkte hem klockan 2 då Marcus flickvän skulle upp till Gekås några timmar senare
Och resultat blev då att Dennis och Nico vinglade ut i bilen och dom hade fått för sig att dom bannemej skulle köra hem Forden från garaget
DÄR rann min bägare över!
ONYKTER KÖR DU FAN INTE!
Både jag och Jasmine fick damp, vilket resulterade i att jag skällde ut Dennis efter noter och sen satt vi båda tjejer som 2 sura äpplen i bilen medans killarna låg och as garvade i baksätet, inget vett i skallen när dom druckit ÖVERHUVUDTAGET!!!
Dålig stämning eller vad!?
Tolerera INTE sånt trams!
Så det blev att jag körde dom till garaget och sen åkte vi hem och sov
Dennis somnade som en stock och jag kunde inte somna för hans snarkande
:0

Men somnade efter ett tag..



Härlig kväll.
Måste göras om!


Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback