♥Ärenden, besiktning(igen) Födelsedags tårta

Idag blir det massa ärenden :)
Vi ska hem till Uffe och hjälpa han med hans släp, sen ska vi besiktiga bilen i Markaryd igen.. haha får väl se om det blir rätt idag ;)
Sen blir det upp till hästarna och mocka och borsta av dom lite mm.
Sen hem till mamma och ta hand om min egna pälsboll :)
Fattar inte att en häst kan få så mycket vinterpäls!! :0 OFATTBART!

Längtar till sommaren, när all päls åker av och man kan börja bada med honom i sjön igen :)

Sen ska vi åka till våran gamla lägenhet och hämta diskmaskinen pojkarna ska ha i garaget.
HAHA
Tydligen ska dom tvätta motordelar i den?
:P

Sen blir det garaget och slipa ner inrednningen på min bil :)
Dennis ska svetsa lite på sin med:)

Sen ska jag baka tårta till Dennis imorgon :)
Hans, Carina och Sune kommer ju och firar Dennis imorgon :)
Bjuda på Prinsesstårta och massa cookies och kladdkaka :D
Yum yum!





Säg inte åt mig vad jag ska och inte ska göra

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback