Alla Hjärtans Dag <3

Min alla Hjärtans dag present från Mamma <3

+

en AS god deodorant från oriflame och en duschcreme som luktar Mandarin och

ett till doftljus som doftar Creme Vanillia

<3

Massa Mums dofter :)

Dennis och jag ville inte ge varandra något pga av vi hellre vill göra något tillsammans när vi har pengar så det räcker.

Så det blev en mysig middag med tända ljus och lite glashjärtan på bordet tillsammans med Thina och Rasmus.

Sen blev det mys i soffan, dock somnade jag som en stock men det hör inte hit xD

Ständigt trött?

Förstår inte hur jag kan vara det..

Jätte jobbigt är det!

 

 

Den 28 kommer min Älskade bror med min nya dator :D

Samma dag som min bror fyller år

Wohooo

Bärbar 17 "

Helt perfekt!

 

 

Nu ska jag upp till hästarna :D

Tjingeling

Ska ta lite foto på den nya hästen!

Gigantisk är den!! :0

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback