Tummen upp :)

Satt och lyssnade på någon konstig radiokanal igår när jag körde upp till hästarna för och plocka in dom
Dom pratade om välgörenheter mm
Då ringde en 14årig lyssnare in från Göteborg och berättade att varje år under jule tiden,
tog dom alla Deras julpengar i hela familjen och skänkte till välgörenheter :)
Hur fint är inte det liksom?
Hon hennes mamma pappa och lillebror!
Det är nog inte många barn som skulle göra de..
Men hon tänkte som så att det finns så många andra som inte har ngt och som behöver dom pengarna så mycket mer än dom!!
Det tycker jag är så himla snällt.
Vet inte om jag klarat av de, är beroende av mina julklappar :p
Älskar julen !
Dock brukar jag slänga i alla mina mynt i dom Rädda barnen burkarna på Willys och donken när Jag tänker på de och skänker kläder mm till Röda korset så att dom får in pengar till just dom Alltid nånting ju :)

Hoppas bara att dom pengarna verkligen går till dom stackarna nu och inte stannar på vägen

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback