Phu vilken otroligt jobbig vecka!

Aaa alltså jag skojjar inte när jag säger att jag mått riktigt psykiskt dåligt denna veckan som varit
Det har varit för jävla mycket skit på en och samma gång :( Har fått total breakdown flera gånger och bara satt mig ner pladask och börjar stört lipa!
Vad är de med mig liksom?
Är inte den personen som bara släpper allt och bryter ihop så där!
*skakar av tanken*
Praktiken jag hade hos min svärfar och hans störda fru blev uppsagd för jag tydligen inte Var där tillräckligt!
Men ärligt talat bryr jag mig ytterst lite!! Hatar ändå henne överallt annat och jag orkar inte Ställa upp på folk som bara tar tar tar tar och ALDRIG ger ngn respons till baka! Så skiter i dom nu, håller huvet högt och fortsätter på mitt egna race!
Konstigt då!! Jobb går före praktik och det hade inte lisa förstått!
Bilen har gått sönder och står nu utan motor i garaget och, jag vet inte
om jag ska säga att det  Är växellåds ras eller kopplingsras men det är skit det samma för båda måste bytas i vilket fall :(
Mög!
Och inte nog med de så fick jag låna min underbara mammas bil för och komma till jobbet Och vad gör den på väg till hishult häromdagen om inte KOKAR!!
pappa blev arg som ett bi Jag börjar gråta,mamma försöker trösta, jag desperat =total kaos!
Och inte nog med de så har mitt dåliga humör smittat av sig på Dennis ( vilket är ovanligt) Så hans humör är lika kasst!! Så denna veckans mest använda ord har blivit : hållkäften . Kul? :( Nu får de fan räcka!
Det kan inte hålla på så här. Delar till bilen är i alla fall beställda och jag är typ 5000 fattigare, bromsrör behöver bytas, Kamrem behöver bytas, avgasrör behöver lagas.. allt inför besiktningen så vi slipper stå Med den skiten sen.. Känns som om jag sitter i smeten och kan inte ta mig ur :/ Håll tummarna för att det löser sig snabbt
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: carina

kom igen.. de finns värre saker.. skit i lisa o uffe.. inte värd att lägga energi på.. försök se positivt på saker... de ordnar sig.. kram

2011-12-11 @ 17:22:26
Postat av: Alexandra

Jag försöker verkligen se de positivt!! Men alltid när jag försöker så dyker de upp nya problem :( ALLTID! Tröttsamt :(

2011-12-12 @ 12:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback