Om jag så ska vända upp och ner på hela huset!

Fick panik imorse när jag insåg att jag slarvat bort mammas nycklar till hennes BMW som jag lånar tillfälligt!!
SHIT!
Letade i 2 timmar och hittade inte dom!
Så fick ringa Dennis och be han komma med sin bil så jag kunde köra till hästarna..
SJUKT stressad var jag och vi körde till garaget för och se så jag inte tappat dom där , inget, körde dennis till jobbet och körde inom Shell där vi tankade igår, inget..
Sen körde jag till Öa och kolla i bilen vi körde till skroten igår, om i fall att jag tappat den i den bilen .. INGET!
Började få lite smått panik om hur jag skulle lösa de om i fall att jag inte hittade den..
Så åkte till hästarna och jobbade klart körde hem och sen vända jag upp och ner på hela huset!
OCh tro på fan att jag hittade dom!!'
I soffan som Thina brukar sitta i?
Hm..
Måste ha tappat dom när hon visade ett klipp på sin dator igår :/
Sjukt lättad!
Så nu kan jag andas ut och nu ska jag beställa en Keyfinder!! :)
Tjingtjing
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback