Nu börjas de!

Tror ni jag kommer klara det?

:l

 

Återstår och se, kul att ha provat på det iallafall :)

 

'

 

 

Funderar på att köpa denna nästa gång.

 

Någon som provat den?

Och någon som kan ge tips på vad man ska göra för att inte små äta mellan dessa "måltiderna" ?

Jag är ju expert på att stoppa i mig ngt HELA tiden :p

Syns kanske?

Men hur är de måste man äta bara dessa varje dag eller räcker de middag och kväll.

Frukosten borde man ju kunna äta en grovbrödsmacka och juice eller The?

Eller fil och flingor?

 

HJÄLP!?

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: carina

du kan byta ut alla måltider eller bara någon.. en ide är att dela på den.. typ på kvällen.. viktigt dricka massa vatten.. ca 2 liter om dagen... lycka till

2011-12-11 @ 17:25:07
Postat av: alexandra

Så bra :D då vet jag! Tack :)

2011-12-12 @ 12:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback