New wallpaper :)

Blev en ny vinter bakgrund :)
Hann inte fixa till den helt men ska göra de senare :)

Och om det är den gamla bakgrunden när ni går in och kollar så bara tryck F5 knappen :)



Skillad jag är alltså!!
Jag äger Excel, har aldrig direkt använt det innan och nu när jag fick i hem uppgift av Lisa att fixa till lathunden för alla butikens varor så KLARADE jag det! :D



Weii..
Helt inkompetent är jag inte!


Fy fan va roligt det var!!
Olga låg i soffan brevid mig när jag satt vid datorn, så när jag började skriva ut så ryckte hon i takt som pappret kom ut  med stora the kopps ögon..
HAHAH och sen Pang rätt upp i luften och iväg nerför trappan xD

Knäpp katt!

Gustav däremot bara tittade på skrivaren, när den var färdig la han sig ner igen och sov :P
Vilken stekare !



Detta kom med posten här om dagen men jag har inte haft tid och hämta ut de men nu så åker jag :)




För övrigt så har jag bestämt mig för att fixa min header i helgen :)
Om jag nu minns hur man gör :P
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback