Mys faktor 100 ♥

Igår hade jag en helt underbar kväll med babe!

vi åkte och handade lite ,

sen hem och lagade mat tillsammans, Inte ofta de händer! :p

Medans jag samtidigt sprang runt och städade som en manisk människa!

Idag blev toaletten offret! WoopWoop! 

Mysigt som tusan var det att äta en GOD middag medans vi tittade på Sons of Anarchy (som jag dessutom tipsar er att kolla på )

och sen lite läsk och turkisk peppar godis på de! :) Yumyum!


Blev en mysig 3:dje advent kväll, hoppas verkligen det blir fler såna :)


 

Nu bliiire stallet :)

Tjingtjing

 

 

 

För övrigt så gick jag ut på internet med det gamla internet explorer för fick ett mejl om att min blogg såg lite konsigt ut i den "internet typen" och det gjorde de med!

Mapparna kom helt konstigt uppe i vänstra fältet :/

Ska kolla på de när jag kommer hem idag och se om jag kan fixa de :)


Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback