Garage dag :)

Dagen började runt halv 11 då vi vaknade.
Åt mys frukost och sen åkte vi till garaget och började på min bil :)
Har ju fått nästan alla grejjer till den nu så de är bara och sätta igång:)
Thina flyttade i Fredags så jag städade hennes gamla rum ordentligt för vi planerar på att flytta ner våran stora soffa och stora tv:n in dit så vi får lite mer plats där uppe :)
detta huset är byggt så konstigt tycker jag :/
Många dö utrymmen som inte går att sätta ngt på .
Men vi bor kanske inte här så länge till.

Blev inget med det huset som vi ville haft köpt först,
men vi ger inte upp, vi letar vidare.
Har redan hittat ett annat vi ska kolla på :)


Nu är jag i städtagen så nu ska hela toan saneras :)
ALLT hund/katt hår ska väck!
Och här ska för en gångs skull lukta skurmedel :P

Thinas lägenhet verkar jätte mysig och jag är glad för hennes skull att hon trivs där hon bor :)
Vi har ju bott tillsammans i 3 år nu så det känns ju lite när hon flyttat, tomt på något sätt..
Inga hundar, ingen och terrorisera på morgonen ;)
Men man vänjer ju sig till sist..

hehe..


Nu blir det att handla och sen laga mat :D

tjingtjing

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback