aldrig betyder alltid

Säger alltid : aldrig mer på saker jag avskyr! Och idag var en ALDRIG MER färd till Helsingborg Jag ALDRIG vill göra om. Mammas bil har ju inte världens bästa halvlyse och jag hatar och köra När det är mörkt och regnar ute, ska nog kolla upp mitt mörkerseende ? Jag och Nico körde iaf till Pick and pay skroten och skulle fixa en växellåda till Polon. Dom hade Inte en enda som passade min!! Alla var bortplockade!! Grrr.. så imorgon ska vi till Returbilen Och hämta en istället.. phu.. hoppas på bättre väder imorgon , annars vägrar jag köra !!
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback