Yes! Hes back

Vi var ju på Vallåkra förra helgen, och då lämnade vi ju katterna hemma, och dom  springer ju ut och in som tättingar och kan inte bestämma sig om dom är hungriga eller pinkinödiga..
Så jag låste in dom med fullt med mat och vatten i huset..
Smart tänkte jag!
Ända till Nico kom hem och släppte ut Gustav :0

Men det blir säkert bra tänkte jag...
Jo men visst han var borta i 6 dagar, och jag blev nojjig efter 2...
INTE likt honom, att vara borta en längre tid ,  han kommer alltid hem på kvällen /natten, genom ett öppet fönster eller så sitter han och jamar tills någon snäl själ öppnar :)

Och nu när jag vaknade imorse så satt han och jamade nedanför sängen
Så han gjorde plats på Dennis huvudkudde och la sig, medans Dennis också låg på den ;)
Såg lite roligt ut, sen en päls mössa typ xD

Och så här ligger han nu:


hhaha vadå MIN säng?
;)


här kommer lite random bilder :)

Min underbara Älskling ♥

Nico helt fullkomligt allvarlig!

Nico knäcker sig sekunden senare xD

Syskon :) och Kurry :P

Thinas fest på våran veranda :)

Thina ser ut som en inklippt turist :p

Finingen sitter i husvagnen på Vallåkra :)

Hemma hos Jenni

Dennis är glad att han får titta på lite fina bilar :)
och titta inte på mig, jag ser bara allmänt sur ut, inte för att jag var de men jag tycker inte om att bli fotad xD

Lite drifting på kvällen i Helsingboreg :)

Och lite cider så klart ;D

Lördag kväll inne i helsinborg

GILLA

Ford Mustang :)

Audi

grr... :)




Nu ska jag till Hishult och rida om jag kommer upp på hästen med min svank, har ju haft riktigt ont i den några veckor nu :(
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback