The Housewagon is alive

Husvagnen gick igenom besiktningen :)
Skönt!
Vi höll ju liksom på till halv 11 igår.
Och när jag tittade på besiktnings pappret så såg jag vilket årtal den varifrån..
1977!!!!
HAHA snacka om gammal som gatan!
Men den är i fint skick för och vara så gammal och när man tittar på den så tror man inte att den är så gammal som den faktiskt är, bromsarna var helt perfekta och det var bara däckena som var lite dåliga men den hara stått stilla ett bra tag så kanske inte så konstigt ;)
Så nu är den snart färdig inför Vallåkra! :)
Bara kylskåpet som ska kopplas om lite sen så !
Härligt!



Idag har vi fått tvätta hemma hos mamma eftersom våran tvättmaskin inte funkar och Cylinda service människorna är VÄRLDENS SEGASTE AS!

Känns ju lite så där, hm inte vuxet och åka hem till mamma och tvätta liksom..

Hej mamma här har du 4 maskiner tvätt, jag kommer om några timmar igen.. :S

Stackars Mami :(
Får köpa en blomma som tack


För övrigt så ska jag göra inventering på jobbet imorgon, 11 timmars pass :)
Skojj?
Och jag är oerhört uttråkad!
Dennis och jag ska kolla film men han är så seg...
Jag somnar snart liksom!


Hittade en bild på min feta katt med ;)
Han var ju nästan lite söt xD


Och en bild på Neo efter han varit ute och sprungit med Tiniis ;)
HELT SLUT!

Kurry var då inte lika trött eftersom hon inte fick följa med xD
Eftersom hon är så EXTREMT närgången så hade Thina garanterat trampat på hennes tassar en 30 gånger under 3:kants rundan ;)




Dagens ord:


  • VÄRLDENS SEGASTE!
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback