Idag blir det bara hem, äta ngt, ta på sig...

Idag blir det bara hem, äta ngt, ta på sig myskläder och fixa naglarna och titta på film med älsklingen :) supertrött från gårdagens festande som jag deltog i till klockan 22.30.. hör ni de :p hahah jag la mig i tid!!! xD brukar annars inte vara min starka sida att lägga mig men var sjuuukt trött igår så de var skönt, dock pågick festandet till halv 6 imorse så jag fick mina ryck ibland ;) men nu är jag ledig en hel vecka!! Snacka om att jag ska ta de lungt ! Bara göra de jag vill :) fixa lite hemma, sova länge, kolla film, antagligen ta disken ( ofrivilligt) packa husvagnen inför helgen kanske, längtar! P.s bilder kommer från festen imorgon :)

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback