Husvagn tripp :)

Ja, nu ska jag gå ner och väcka Thina som kom hem med migrän, hoppas den har gått över innan jag väcker henne :/
Vi ska till garaget och fixa min husvagn inför Vallåkra i år, eftersom vi har besiktning imorgon så kanske vi ska sätta fart ;)
haha..
Vi hittade tiden igår och det fanns ingen närmre så det var bara och ta den och se glad ut
Thina och jag ska tvätta den, dennis ska fixa elen och Nico får fixa fönstret ;)
Jag och Thina åker ner till campingen på fredag, ställer upp och sä'tter upp förtält mm
Sen kommer Dennis och Nico med Jenni ner :)
Eftersom dom jobbar..
Sen jävlar blir det fest, vi ska in till Helsingborg och kolla bilarna och dricka :D
Kommer bli kalas!

Har aldrig varit där nere dagen innan Vallåkra, så de kommer bli första gången för mig :)

Alla säger att det är as mycket bilar :)


Längtar!

Hoppas inte någon jävel förstör detta för oss nu för då kommer jag FLIPPA!
Alla har verkligen sett fram emot detta nu i en evighet!


Och ni som känner mi vet hur jag blir när jag blir onykter och någon tjafsar eller bråkar !
Så back the fuck off! :)




Om jag nu överlever att väcka Thina vill säga :s

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback