Dåliga mig

Har inte varit på humör för och sitta här och blogga alls på senaste :/
Mitt humör har varit som ett pendeltåg och är fortfarande, och jag fattar inte varför!

Därför har jag spenderat den mesta av tiden som jag inte jobbat på antingen ensam med Dennis eller också med min häst, försöker bygga upp konditionen på Nicke men det är inte världens lättaste på den tjockishästen ;)

Har varit ute och gått NÄSTAN alla dagar i veckan, och man märker att han blir piggare och piggare för varje dag :)
Han har träffat andra hästar och han är överlycklig.

Det har varit mycket tänkade inför framtiden på senaste för min del, jag och Dennis vill ju ha eget lika mycket som Thina vill bo kvar i huset här.

Men vi vill inte hyra av ngn, utan hellre köpa eller något för det har fan bara varit strul med alla hyresvärder vi haft, den ena blir polisanmäld, den andra är den snålaste idiot tofflen som finns...

Men vi får la se vad framtiden har att ge.

Jag har min bild av mitt dröm hus en bit ut i skogen med stall, pool och altan :)
Mys!
Nicke tänker jag ju inte göra mig av med, utan hellre då skaffa mig en häst till, när pengar och plats finns :)

Och Dennis vill ju ha sitt garage med lift och skit, och så han kan ha plats till helst 30 bilar i ;)
Skämt och sido :)
Men iaf en 5-6 bilar hade varit bra :)

För tillfället så håller dom på att bygga lägenheter utanför vårt hus :/
Och det suger för de kommer massa lastbilar och Caterpillers och skit och drar upp träd JÄTTETIDIGT på morgonen!
Hela huset rongar när dom kör där ute, sov med öronproppar imorse..

Ville fan ha min sovmorgon!
Så här ser det ut just nu:

Snyggt eller hur?
Hur länge ska vi behöva titta på detta nu?



Har lyckats fläka upp halva mitt finger på jobbet med :(
AJ!



Har gjort mina piercingar i ansiktet med :)
Som jag länge velat fram och tillbaka på om jag skulle göra, men nu är dom gjorda och dom läker bra och dom gjorde alls ont gemfört med vad jag hade trott det skulle göra :)



Våra ringar kom för en evighet sen med men jag har inte varit på humör för och lägga upp något
Men här kommer dom :)


Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: carina

alla har vi våra upp och nergångar.. men man klarar sig genom dom.. fy attan va tråkigt ni får lägenheter precis utanför.. hm... fingret ser inte så fint ut.. va rädd om de.. kram

2011-08-09 @ 14:19:37
Postat av: Alexandra

Ja jag klara mig igenom det, för att jag vet att jag har er som stöttar mig :) mm, tråkiga är nog att dom kommer väcka mig nu när jag väl har 3 dagars ledighet :( :p heheh jag vet jag är lite klantig men det läker nog snart, snabbt hoppas jag ;)

2011-08-09 @ 15:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback