Memories from the past

Ja det har hänt en del sen jag skrev sist, vi har nu äntligen hämtat alla möbler.
En ny säng, nya nattduksbord, en ny garderob, en byrå, en STOR soffa, trägårdsmöbler och nya stolsdynor :)Ska städa lite i sovrummet och sen ta lite bilder när min kamera kommer hem igen xD
Shit .. Dennis har beslagtagit den till garaget..
Sen märkte jag en sak.
Min kamera har samma rosa färg jag har på min volvo på inredningen..
HAHA!
Sammaträffande?
Älska rosa!


Emelie och Björn var och hälsade på igår :)
Bänkade oss i soffan och snackade lite skit.
Fick reda på en sak som jag ALDRIG trodde skulle ske..
HAHAH.. Trodde först det var en aprilskämt men det var det inte!

Sen käkade vi och dom åkte hem och sen hade jag tråkigt och började skicka till folk i min telefonbok och det slutade att jag pratae med Gurkan, Chicken och Gizmo..
Kul att det finns normalt folk kvar i alla fall :)
Saknat allihopa..
Har minnen från sommrar som ingen någonsin kan ta ifrån mig..
Om jag nu inte får Alzheimers eller nått skit.. :P
Hemskt det vore..
heheh hittade Göran från Öa med..


≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡


Sjukt roligt jag Sarah, thina , Chicken, göran Martin och Thomas hade när vi paddlade från markaryd till knäred..
Det började med att vi bestämde oss för att Paddla och festa, och vi tjejer är ganska duktiga på att packa ner för mycket kläder provianter mm..
Så våran kanot var ÖVERFULL med sopsäckar där våra kläder, sovsäckar mm låg i, plus typ 6 ciderflak och en varsin limpa cigg xD
Och killarna hade en liten ica kasse med kallingar och sovsäck i.
Sen var resten öl..
hahah
Och vi hade LITE problem med att komma i kanoten utan att välta den med..
Jag HATAR sjövatten!
Det ser så äckligt djupt ut och jag bara tänker på alla äckliga bruna fiskar som finns i det..
Tänk om dom biter mig i mina tår liksom!??!
Gahhh
Anyway
Första dan paddlade vi som JUDAR!
Strålande solsken, as skönt väder , ciderna flödade och Sarah satt i mitten och tyckte vi guppade för mycket..
Hon var rädd att trilla i xD
ASKUL!
Efter ett tag blev jag så förbannad och sa till henne att hon skulle göra de bättre själv då!
Så vi bytade plats.
Gick väl bra så länge hon INTE paddlade...
Vi hamnde i vassen 30000 miljoner gånger och jag fick ta ut oss därifrån.
Sen efter alla hennes tappra försök att lyckas med hennes "paddling" bytade vi tillbaka så jag styrde och paddlade xD
Kvällen grillade vi och drack cider (alldeles för många)
HAHA lekte sanning eller konka och jag kommer inte ihåg vem det var men någon skulle ut och paddla mitt i natten och PLUMSADE I!!! och skrek för livet att han hällt på att drunkna och Martina (räddaren i nöden) fick simma ut till honom och rädda honom..
HAHA när det hände var det inte så kul för vi var inte säkra på att killen kunde simma :P
Men det kunde han ;) han var bara full och panikslagen xD
sen låg vi i tälten och försökte sova...
Gick dock inte eftersom Thomas och göran låg och pruttade och ropade;
MATTINA vill du komma och dela tält med oss ?
HAHA fulla som svin allihopa..
Sen dagen efter vaknade vi senare än vi tänkt oss, och vädret var inte som vi tänkt oss.
Regnade och skit.. :P
Plus att vi höllt på och paddla rätt ner i ett vattenfall xD
Som vi skrel, åh herregud alltså!
Har nog aldrig haft så roligt i hela mitt liv..
Det var tider det ♥




OneRepublic – All The Right Moves
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback