Ja nu blir det lite förändring. Från och m...

Ja nu blir det lite förändring. Från och med måndag börjar jag min 2 månaders praktik på Biltema i Halmstad. Om jag skottes mig och dom är nöjda med mig så får jag jobb där sen :) skönt som fan! Så nu blir det att fixa lite nytt smink mm, kommer ju ändå vara ett ansikte utåt för affären. Kan ju se lite vettig ut. Nu dom senaste dagarna har vi fixat i trädgården. Tagit bort lastpallarna som låg på tomten och eldat skräp, klippt gräset, bara det var en hel renovering xD SJUKT högt gräs. Gräsklipparen orkade det nästan inte :p nu är det bara framsidan kvar.. :) kommer bli fint . Nu blir de film och mys med min gubbe<3

Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback