Barnkalas för Texas :)

Äntligen fick jag min sovmorgon!
LOVELY!
Thina ringde och väckte mig vid 11 och frågade om jag ville följa med till Helsingborg och hjälpa hennes moster Mia med ett barnkalas klockan 1.

Så det var bara upp ur sängen, sminka sig lite, äta frukost, och klä på sig kläder.
Kom ner och barnen var redan i full shå med och leka i gympasalen..
Alla studsade, hoppade, klättrade och jag trodde mer eller mindre jag kommit in i ett apcenter xD
Det blev läsk, pizza, chips och godis påsar till alla :)
Sen hoppade jag och Thina in i lekarna, spelade boll med barnen , lekte med lille Lio <3
Och dampade runt själva, dock kom vi fram till att vi INTE är lika smidiga som när vi var mindre, jag kunde liksom klättra längst upp i "lianerna" och nu kom jag typ någon halvmeter från repet xD
Balansen var väl inte den bästa heller, speciellt inte när thina drog en i benet :P
Sen kom killarna på att det var JÄTTE roligt att jaga mig och Thina med ballonger och så oss i rumpan och hänga sig i benen på oss..
hehe men jag kom på hur jag skulle avvärja deras hysteriska försök att brotta ner mig..
hahah att kittla dom och snurra dom i full karriär!
Snurrelisnurr ;)
Texas gillade att snurra i alla fall, dock kunde han INTE springa efter åt, utan höll ett stenhårt grepp i min arm för att inte trilla :P
Medans alla andra städade sen så sprang Texas och Indi och jagade oss.
Men sen tog nog deras energi slut den med..
Barn ska inte ha socker!!!
Dom blir hyper!
:0
Och våldsamma!!!
Shit, slåss med varandra gör dom med.
Och någon blev nockad rätt in i väggen av Miriam som svingade i lianerna..
PANG! Sen fick man trösta lite och blåsa sen var allting bra igen :)


Men kan nog lungt säga att jag ALDRIG sett ett sötare barn är Lio, han kan la va runt 3 år kanske.
Lite utlänsk i honom, jätte fina brunaögon och SJUKT SÖT!
Kommer nog från pappan :P
Som oxå var där och höll ett öga på barnen.


Längtar tills jag får egna barn
<3
Kommentera gärna, men häng inte ut personer för smutskastning i min blogg! (Alla kommentarer granskas innan publicering, av olika anledningar)
Postat av: carina

leo fyller snart 3år.. visst är han ursöt?? hihi.. kul ni fick springa av er lite..

2011-04-03 @ 18:13:46
Postat av: Alexandra

Hehe okej, ja thina sa något om runt 3 :) Ja han är så sjukt söt, kommer bli ett riktigt charmtroll när han blir äldre ;)

2011-04-03 @ 18:30:13
URL: http://xxxmuttanxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback